Ishiase vastu võimlemisega

Ishias tähendab laias laastus nimmevalu, mis kiirgub alaseljast jalga. Põhjustajaiks võib olla mitmeid tegureid ja lähemalt saab selle kohta lugeda minu ühest vanemast blogi postitusest.

Selles artiklis lasen aga piltidel enda eest kõneleda ja tutvustan see läbi mõningaid harjutusi , mis võivad seda probleemi leevendada – tähelepanu tuleks pöörata sellele, et kui teie probleem saab alguse diskinihkest, mõrast või muust taolisest tuleks konsulteerida enne arsti või veel parem füsioterapeudiga.

Inimestel, kel aga lihaste või sundasendi tõttu alaseljast närvivalu keha alaossa edasi kiirgab võiks nendest harjutustest olla suur abi. Ise ennast aidata on kõige odavam ja ka pikim lahendus. Kui esialgu ei ole neis harjutustes kindel lisan ka jooga välised harjutused. Valik on teie, lihtsalt pidage meeles, et järjepidevus viib sihile ja tihtipeale tuleb elustiilis kerged muudatused sisse viia kui tahta pikka ja püsivat tulemit.

Suur abi on kui treenime lisaks seljalihastele ka kõhtu ja külgi, sest kõht toetab selga ja vastupidi. Tähelepanu peaks olema meie süvalihastel, sest just need väikesed lihased hoiavad meie skeletti püsti.

alaselja valu

Kuna hamstringi venitused ja puusa painutajad mängivad siinkohal suurt rolli, võib kasu olla järgmistest joogast võetud harjutustest. http://bit.ly/1RYx4om

Harjutusi tuleks teha nagu ikka rahulikult ja hingamise rütmis, kui tunnete, et käivad üle jõu siis rahulikult naasta algasendisse ja mitte nii palju pingutada. Hoida võiks asendit kolme korra jagu sügavalt sisse ja välja hingates.

Seljavalust vabaks =)

15 2 34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kelli Koppelmann

Eviva OÜ